Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

"Καλό ταξίδι στους αδικοχαμένους φοιτητές της Λάρισας

από http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/03/blog-post_6593.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogspot/hyMBI+(tromaktiko) Μήνυμα αναγνώστη "Καλό ταξίδι στους αδικοχαμένους φοιτητές της Λάρισας" Είμαι πατέρας δύο παιδιών! Είμαι δάσκαλος στο επάγγελμα και προσπαθώ με δύο μισθούς πείνας που... παίρνουμε εγώ και η γυναίκα μου να τα φέρω βόλτα όπως οι περισσότεροι Έλληνες.Προσπαθώ κάθε μήνα να τα βγάλω πέρα στέλνοντας το υστέρημά μου για την κόρη μου που είναι φοιτήτρια σε άλλη πόλη και με τα εναπομείναντα χρήματα να πληρώσω τα φροντιστήρια του γιου μου που πάει φέτος Β Λυκείου και ναπληρώσω κάποιους από τους λογαριασμούς γιατί όλους αδυνατώ. Η είδηση των δύο αδικοχαμένων φοιτητών στη Λάρισα με συγκλόνισε! Ο πόνος για τους γονείς των παιδιών αβάσταχτος! Σκέφτομαι ότι στην Ελλάδα του 2013 η θέρμανση είναι ένα είδος πολυτελείας και αναρωτιέμαι αν το επόμενο διάστημα το φαγητό δεν είναι και αυτό είδος προς εξαφάνιση στους περισσότερους από μας! Οργίζομαι βλέποντας τους απολίτιστους πολιτικούς μας να είναι τόσο ανάλγητοι και να μην καταλαβαίνουν τα προβλήματα του λαού μας. Οργίζομαι να βλέπω σήμερα μετά από τόσα που έχουμε περάσει , κάποιοι καμμένοι εγκέφαλοι να τρέχουν στο συνέδριο του ΠΑΣΟΚ για να ψηφίσουν τους νέους ηγέτες τους! Τι τραγική ειρωνία! Μακάρι οι αναθυμιάσεις από το αυτοσχέδιο μαγκάλι των αδικοχαμένων φοιτητών να μπουν σε κάθε σπίτι , σε κάθε γωνιά της ψυχής μας μήπως και ζεστάνουν την παγωνιά μας, μήπως και ξυπνήσουμε σαν λαός, μήπως και κουνηθούμε επιτέλους από τον καναπέ μας... Μακάρι να παραδειγματιστούμε από τις γειτονικές μας χώρες (βλ. Βουλγαρία, Πορτογαλία) και κατορθώσουμε να απαλλαγούμε επιτέλους από τα μύρια καρκινώματα που κάθε μέρα λιώνουν το κορμί μας, βασανίζουν την ψυχή μας, κλέβουν τα όνειρα των παιδιών μας, κάνουν αβέβαιο το αύριό μας, βάζουν θηλιά στο λαιμό τόσων αυτόχειρων... Καλό ταξίδι στις ψυχούλες σας παιδιά μου! - See more at: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/03/blog-post_6593.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogspot/hyMBI+(tromaktiko)#sthash.iDbT7AmF.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου