Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

2ος Ψευτοφορίδης!

Απίστευτο κι όμως αληθινό! Βρέθηκε 2ος Αντιδήμαρχος ο οποίος βάζει απο την τσέπη του λεφτα για να συντηρεί τον Δήμο. Αυτός βέβαια δεν άντεξε και παραιτήθηκε ενώ ο Δικός μας συνεχίζει!!!

απο ksipnistere.blogspot.com

Παρασκευή, 2 Μαρτίου 2012

Αντιδήμαρχος παραιτήθηκε, επειδή πλήρωνε από την τσέπη του!

Ο Κ. Παγανιάς στο δήμο Κόνιτσας. "Δεν δικαιούμαι να στερώ από την οικογένειά μου αναγκαίους οικονομικούς πόρους", τονίζει. Έντιμη και αξιοπρεπής η συμπεριφορά του, σχολιάζουν οι κάτοικοι...

Ο αντιδήμαρχος Κόνιτσας Κώστας Παγανιάς υπέβαλε την παραίτησή του, γιατί, όπως αφήνεται να εννοηθεί στην επιστολή παραίτησής του, πλήρωνε από την τσέπη του τις υπηρεσιακές του δραστηριότητες, αφού η..... αντιμισθία δεν επαρκούσε. Πρόκειται για μια έντιμη και αξιοπρεπής συμπεριφορά, όπως επισημαίνουν οι κάτοικοι, που τιμά τον κ. Παγανιά. Και αποδεικνύει ότι υπάρχουν άνθρωποι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση που έχουν καθαρό το μέτωπό τους... Στην επιστολή του προς τον Δήμαρχο Κόνιτσας Π. Γαργάλα αναφέρει: "Κύριε δήμαρχε. Επειδή, η παρούσα οικονομική, πολιτική αλλά και κοινωνική πραγματικότητα, μου στερεί το δικαίωμα να αγωνίζομαι για κάτι καλύτερο στον τόπο μου. Επειδή η σπίλωση, η απαξίωση και η κατασυκοφάντηση των αιρετών είναι το «κερασάκι» στην τούρτα της άλωσης του πολιτικού μας συστήματος και της μετατροπής του σε ένα απολίτικο και υπόδουλο σύστημα, όπου κυριαρχούν οι παντοειδείς λέσχες και οίκοι αξιολόγησης. Επειδή είναι τόσο μεγάλος ο κοινωνικός ξεπεσμός, που αναδεικνύει και πλασάρει ως μοναδική την κίνηση Ιταλών δημάρχων να παραιτούνται μιας αντιμισθίας, ενώ δεν αξιολογεί ούτε αναφέρει την όμοια κίνηση των Ελλήνων αιρετών που από το 2011 έχουν παραιτηθεί από την 12η αντιμισθία. Επειδή δε δικαιούμαι να στερώ από την οικογένειά μου, που με στήριξε τόσο πολύ στα 10 χρόνια της προσφοράς μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, αναγκαίους οικονομικούς πόρους. Σας υποβάλλω την παραίτησή μου από το αξίωμα του Αντιδημάρχου. Επίσης αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μου στη δεκάχρονη πορεία μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Τέλος, αν κάποιον πίκρανα ή άθελά μου αδίκησα, ζητώ να με συγχωρέσει όπως και εγώ συγχωρώ όσους με πίκραναν ή με αδίκησαν".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου